2–პროექტის მოკლე აღწერა 1–२ წინადადებით: ეკოლოგიური პრობლემა–ქალაქის ქუჩების, ეზოების, მდინარის, ბაღების, სკვერების დაბინძურების შესახებ.
3–პროექტის სრული აღწერა: ცნობილია თუ რაოდენ მძიმე შედეგებამდე მივყავართ ადამიანების დაუფიქრებელ ქმედებას, როდესაც განუკითხავად ჭუჭყიანდება ქალაქის ესა თუ ის კუთხე। იყრება ქუჩებში საყოფაცხოვრებო ნარჩენები, რომელშიდაც იქექებიან შინაური ცხოველები, უმოწყალოდ ბინძურდება მდინარე რომელიც ქალაქის იერსახეს ამახინჯებს। ამ პროექტის განხორციელება წარმოადგენს აუცილებლობას ქალაქის მოსახლეობის საკეთილდღეოდ მისი მოგვარება აუცილებელია დროულად.
4– მონაწილეთა ასაკი: პროექტში მონაწილეობას ღებულობენ IV–კლასელები
5– ვადები/ ხანგრძლივობა: ერთი თვე
6–პროექტის შესაძლო აქტივობები კლასში:
6–პროექტის შესაძლო აქტივობები კლასში:
აქტივობა 1 –მოსწავლეთა დაყოფა ჯგუფებად ლიდერების არჩევა და ჯგუფზე დავალებების განაწილება
აქტივობა–2–ინტერვიუ ა) მშობლებთან ბ) მოქალაქეებთან პრობლემის გამომწვევი მიზეზების შესწავლა
აქტივობა –3–ა) ნერგების დარგვა: ეზოებსა და სკვერებში
ბ)ეზოების დასუფთავება
აქტივობა–5–პლაკატების დამზადება ეკოლოგიურ თემაზე:
ა) სუფთა ქუჩები და ეზოები ჯამრთელობის საწინდარია
ბ)მავნე ნივთიერებისაგან გადაარჩინე ბუნება და ჰაერი
გ )დავიცვათ სისუფთავე–ჩვენი ქალაქი ჩვენი სიამაყეა
აქტივობა –3–ა) ნერგების დარგვა: ეზოებსა და სკვერებში
ბ)ეზოების დასუფთავება
აქტივობა–5–პლაკატების დამზადება ეკოლოგიურ თემაზე:
ა) სუფთა ქუჩები და ეზოები ჯამრთელობის საწინდარია
ბ)მავნე ნივთიერებისაგან გადაარჩინე ბუნება და ჰაერი
გ )დავიცვათ სისუფთავე–ჩვენი ქალაქი ჩვენი სიამაყეა
7–მოსალოდნელი შედეგები/პროდუქტები,რაც შეიძლება შეიქმნას-პროექტით გათვალისწინაბული აქტივობები გადაწყვეტს პრობლემას, მისი მოგვარება არის აუცილებელი მომავლისათვის
8–სარგებლობა სხვებისათვის: ეკოლოგიურად სუფთა გარემოთი პირველ რიგში ისარგებლებს მოსწავლე ახალგაზრდობა, მთელი საზოგადოება და თვით ქალაქიც
9–სამუშაო ენა: ქართული
10–მონაწილეები სხვა სკოლიდან: არაა
11–საგნებთან/საგნობრივ ჯგუფებთან/ეროვნულ გეგმასთან კავშირი: ბუნებისმცოდნეობასთან
12–პროექტის ფასილიტატორი: ჟენია ქიმაძე
13–ფასილიტატორის ელ ფოსტა:jeniaqimadze@gmail.com
14–პროექტის ფორუმი:
15–პროექტის ვებ–გვერდი:www.jeniaqimadze@blogspot.com
Комментариев нет:
Отправить комментарий